Quadok, ATV-k – Terepjárás és munka négy keréken

Ha a korábban említett UTV kategória kevésbé elterjedt itthon, a quadok erős túlzással kezdenek a mindennapok részeivé válni. Ezek a járgányok a jó terepjáró képességükről híresek.

Tovább
Suv

Teljes gázzal Baján! Ez a Baja, nem a mi Bajánk

A kaliforniai félsziget északi részét nevezik Bajának, amit bahának kell ejteni. (Magyarul Alsó-Kalifornia és az egyik mexikói állam neve.) A sivatagos terület a mexikói-amerikai határtól délre található, a hely autós-motoros körökben arról nevezetes, hogy az 1960-as évek óta ott rendezik a híres Baja 500 és Baja 1000 terepversenyeket.

Tovább

Mercedes G500 4×4² – A sárga irigység

Az egyik legjobb terepjárót, hogyan lehet még jobbá tenni? Hát azzal, hogy megemelik a szabad-magasságát. Erről szól a G500 4×4², amelyet megnézhet a bejegyzésben lévő videóban.

Tovább
Suv

Mitsubishi Outlander PHEV teszt – Változások az utastérben

Az elektromos autók egyik legjobb alternatívája a japánok tölthető hibridje, amely 4x4 hajtást, nagy csomagteret, 1500 kilós utánfutó vontatást és korlátlan felhasználhatóságot kínál.

Tovább
Suv

Suzuki Vitara 1,6 L VVT 2WD GL – A nemlétező ráncok felvarrása előtti állapot

A Suzuki sikertörténete a modell ciklusának a felénél jár, talán idén kijön a frissített változat, amiről már keringenek kémfotók a neten. Amíg megérkezik az újdonság, nézzük, mit tud az első hajtású, 1,6-os, átlagosan felszerelt kivitel.

Tovább
Suv

Az új Mercedes G modell – Terepjárás az újdonsággal

Nemrég leplezték le a legfrissebb Mercedes-Benz gyártmányt, amely első pillantásra nehéz megkülönböztetni az elődjétől. Az újdonság terep képességeibe nyújt egy kis bepillantást a mozgókép.

Tovább
Suv

A nosztalgia hullámhosszán - Zenés, olasz nyelvű Vespa reklám

Érdemes néhány évtizedet visszamenni az időben és megnézni, hogy anno, milyen volt a Vespa reklámja: olasz nyelvű, fekete-fehér, jóval hosszabb és mozgalmasabb, mint a maiak.

Tovább

Személyautós kényelem és felszereltség – Ford Transit Custom

A Ford hazánkban is bemutatta a népszerű haszonjárművének az egy tonna körüli teherbírású verzióját, amelyen elvégezték a ráncok felvarrását. 105, 130 és 170 lóerős motorok, hatsebességes automataváltó, számtalan vezetési segéd és személyautós komfort jellemzi az újdonságot.

Tovább
Suv