Citroën C5 Aircross menetpróba – A kényelem háttere

Az idén századik születésnapját ünneplő francia márka visszatért a bevált és jól működő filozófiájához, amelyben a kényelmet és az egyéni stílust ötvözi. Ezért is remek autó a C5 Aircross.

Tovább
Suv

Ha már aludt el F1-es versenyen...

Kis ízelítő, hogy mit lehet kihozni csővázas, műanyag burkolatú kisteherautók küzdelméből.

Tovább

Felkészülés a sivatagi versenyre – 37 méteres ugratás Kamazzal, hóban...

Kíváncsi miként lehet 140-es tempóval 37 métert, azaz kb. 12 emeletnek megfelelő hosszan ugratni egy tíz tonnás Kamazzal? És épen földet érni? Ezen felül bepillantást nyerhet az 1000 lóerős orosz csoda technikájába is.

Tovább

Range Rover Velar – Az angol esztétika

Ha valaki a testes szabadidő-autók között keresgél magának új autót, akkor tudjuk ajánlani a Range Rover Velart. A Range Rover család legfrissebb tagja más, mint a konkurensek.

Tovább

Bridgestone Turanza T005 – A gyakorlatban

A 25 ezer végfelhasználót érintő felmérés eredményeit felhasználó új abroncs generáció hátterének a bemutatása után nézzük a gyakorlatot. Vezetéstechnikai pályán teszteltük az újdonságot.

Tovább

Év autója díj az USA-ban - Három az egyben

A jenkik másként csinálják ezt is, mint sok minden mást, a hivatalos Év autója díjat, három kategóriában ítélik oda. Ez miért nem így működik felénk?

Tovább
Suv

Dakar rali – Milyen kategóriákban versenyeznek?

Dakar 1x1, amelyből megtudhatja, hogy a hátsó hajtás vagy a 4x4 a jobb a homokban? Ezen felül milyen járgányokkal lehet rajthoz állni a világ legnehezebb tereprali futamán.

Tovább

A célszerűség öröme

Praktikus, sportos és a családoknak is tökéletes lehet a Kia Ceed SW 1.6 CRDi.

Tovább